Home » Bestuur

De huidige bestuursleden van Bewonersvereniging Heusden komen allen uit de Vesting en zijn al jaren betrokken bij de bewonersvereniging. De bestuursleden zijn: Frank van der Velden (voorzitter) en Robin Brinkman. We zijn nog op zoek naar enthousiaste collega’s die een bestuursfunctie bij de vereniging willen vervullen. De bestuursleden zijn bereikbaar via onderstaande contactgegevens:

Bestuur Bewonersvereniging Heusden

Voorzitter                          Frank van der Velden      06-5312 0330           voorzitter@bewonersverenigingheusden.nl

Secretaris                           Robin Brinkman               06-31944278            secretaris@bewonersverenigingheusden.nl

Penningmeester               Frank van der Velden      06-5312 0330           penningmeester@bewonersverenigingheusden.nl

Portefeuille

Leefomgeving (ruimtelijke ordening, groen)           Robin Brinkman

Veiligheid                                                                       Frank van der Velden

Verkeer                                                                           Frank van der Velden

Zorg en welzijn                                                              Frank van der Velden

Actief wijkburgerschap                                                Frank van der Velden

Communicatie                                                               Robin Brinkman

Digitaal                                                                            Robin Brinkman

Visie Bestuur Bewonersvereniging Vesting Heusden

Visie Bestuur Bewonersvereniging Vesting Heusden